Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

TUNGGU...

Tunggu..tunggu.. tunggu..
da nyampah dah ari ari asyik menunggu...
Semalam main futsal.. game tempah pukul 11..
aku tahu kalu aku siap awal memang kompom aku kene tunggu orang lain plak siap..
10.30.. relax lagi x der sape plak siap...
10.55.. aku bngun n siap... baru la dak dak lain ikut siap...
aku simple... apa yang dicapai itulah yang disarung...
tapi..dakdak nih... time tu lah nk download shit..nak wat rambut.. nak cari baju.. nak pinjam baju.. nak cari kasut..
last- last drag mase smpai 11.30..
memang kitorang duit banyak... byar 30minit utk lepak luuu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...