Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

DIORANG GRAD SAYE BELUM

malam nih  habiskan masa dan duit dengan open table kat MCD..
bukan pe duit abis ley cari.. just meraikan memeber yg akan grad.. bersembang..bergosip sedar x sedar.. 3 jam bersembang bende kosong.. xpe lah pasni mungkin xjumpa daaa 
maaf sebab kelas saye cume ade  7 orang.. lagi 5 diabaikan.. atas faktor keselamatan..
Kepada 7 org.. Syed,ieka,ann,chong,khai,sha.. tq yer.. pada yg da grad congrates.. for me theres another semester.. hehe kesian.. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...