Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

melamun boring

Sedih itu perkara normal, maka orang yang normal akan merasa sedih dan berdukacita. Orang yang tak pernah sedih sepanjang hidupnya, dikhuatiri merupakan golongan yang bahagia, lalu ditempatkan di Hospital Bahagia.Tapi kalau masih anda tak faham atau kurang yakin, maka, sedih yang melampau itu bahaya, kerana menyebabkan kamu hilang senyuman. Senyuman itu penting, kalau hilang terus, jadi kurang siuman. Tempatnya sama dengan orang yang bahagia, keh keh keh.
 ** Gurau ...
lagi sedih kalau kita tengok orang yang kita sayang bersedih.. menangis... tambhan lagi tangisan itu disebabkan oleh kita.. 
sebagai lelaki seriesly  kalah.. serender.. bendera putih .. semua bagai... disebabkan tangisan wanita yang kita sayangg...
aaaaarrr seyesly aku sayang die..
semalam tengok dia nangis... haduiiii kalah..tak senang duduk dibuatnya... tak tido malam kot.. 
kenalah ngn aku yang kaki gelabah gabra suma.. hohoho.. pleazzz jangn nangis depan apieh..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...