Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

My Joma...

setahun Joma berkhidmat untuk aku.. dah uzur dah tua suda.. benda alah ni..
Sejak aku main futsal 2003 sampai sekarang 2012.. dah sebelas pasang kasut aku pakai..
kronos,nike,adidas,umbro macam2 jenama aku pakai sampai lah yang ni TopSala Joma..

selalunya kalu aku beli kasut  futsal paling lama tahannya 7-8 bulan.. itu pun dah hancur lebur xley pakai dah.. sampai tahap bley wat tukun kat laut..

tapi seriosly Joma ni terbaik.. kalu tapak die tak haus.. aku rase.. ley pegi jauh joma ni.. ini pon dah Setahun 2 bulan aku pakai.. Tak pecah x hancur.. cume tapak jer haus.. hoho terbaik..
memang jenama joma ja yang aku kan pakai pas ni..jeje.. heheh

Masa Mula Mula Beli..... perghhh

hahah sayang je nk buang kasut.. best je pakai.. sepak pon mengena je.. hehe



tengok kepada tapak tu.. da berpuluuh gol nye hahah
Semalam aku riki2 web joma.. ade terperasan kasut baru Topsala Max Joma.. 
adik bongsu dalam keluarga joma.. terbaik kot.. dah usha  kat Chong Sport.. RM159..
mane nak cari duit.. aaaaa
ini terbaik ni.. 159..  hohoho..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...