Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

aku macho..

ritu juz terclick blog rainbow... member ku... secret blogs seems... nk sembunyi lah kot..
x nak memeber tahu die ade Blog.. heheh macam aku..
terbace post pasal PUTERA BERBAJU UNGU... bf die lakot.. huhu
seyes terase la macam aku putera berbaju ungu... coz aku rase cam aku jer yg selalu pakai baju ungu...
:::::DAY BY DAY:::::
arini tetibe chat ngan rainbow...
rainbow cakap die suke orang pakai baju ungu... heheheh
die jugak cakap orang pakai baju unguu nampak macho....
aku tanye ...:: aku macho kew??:::
teeeettt memang ternyata aku macho dihatinya hahahah
***tanpa sebarang perasaan juz for fun..
tapi bangga kot ade org cakap aku macho... pffffttt...
pompuan lak tu ckap... hehehe 
kembang semangkuk

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...