Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

Hari Sabtu...

Ada apa dengan hari sabtu...
hari sabtu di definiskan sebagai suatu hari yang indah untuk kita berehat...
menikmati kebaikan hari sabtu tanpa sebarang gangguan.. dari anasir dan parasit ..


Tekenang kowt zaman dulu dekat umah sewa  Hitech Kulim..
kalu ari sabtu camni memang ade syif turn sape masak... sape yang lepak sape yg makan..
best dulu... orang bujang masak2... Macam2 resipi dicuba.. ada yang sedap.. ada yang rasa cam @^%#..
Biasa la orang bujang ::





huh nih tomyam first aku... rasanya memang terbaik.. x tipuu lor..


ini ayam goreng hitam... bukan rentung... saje je goreng bagi rentung..simbolik kepada nama ayam goreng itam,:::




ini sedap.. ikan kering... memang senang di masak...sedap... modal kecik ini jer dapat support hidup kitorg tyme duit PTPTN abis hehehe...


skang sume dah hilang.. de kehidupan masing2.. kawin la,keje la... aku jer study x abiss :P
setiap ari sabtu tingat jer.. sume benda nk makan... hurmm

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...