Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

Phewwww.. nagantok..

Baru Sampai dari JB...
Lepas abis lab Highway semalam..balik rumah terus siap siap drive kete ke Jaybee... juz nak g jumpe D..
benda kalo dah berjanji kene lah ditepati... heh
First antar K dkat umah die pasir gudang... Lepak chill jap umah die.. then terus gerak g ambil D dkat MHHe..


G pusing pusing City Square..then layan Merong Mahawangsa... cerita yang boring..


 Pendapat aku cerita yang bagus grafiknya... tapi boring...cerita yang banyak di compactkan jadi pendek..


Penangan cerita yg buek aku dan D lapor... pusing2 dlam CS cari pe nak mkan... hurmm McD?? Kenny rogers... Hmmm gotcha..Its time for Nando's... yummmy

 Settle.. Quarter Chick + Rice + Ice Lemon tea...

Pastu g jalan2 Danga Bay..for nothing..
Conclusions
From this trip..i can conclude thats JB is Boring...What ever rumors tellme bout JB after dis.. imnot goin to believe anymore....First time drive kat JB...Feels like im lost.. Juz follow de route...  Signboard really help me..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...