Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

Cemburu... jeng jeng.jeng

Betul Ker sape peluh di hidung tu kuat cemburu???? Hermmmm...
betul kot... aku orgnya yang berpeluh dihidung.. Setuju kot aku nih cemburu... Jealous sey.... minat satu awek...
tapi takut plak nak bagi tahu... stail aku memendam perasaan kot hahah... tngok die sembng dgn laki hati da gundah gulana...dia ckap phone dgn mak die aku da macam2 pikir ... erm nasib.. Macam mna la aku nak buang CEMBURU nih...
TAPI ade jgak org cakap cemburu tandanya sayang hehehe.... ape lah aku merapu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...