Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

eyh eyh betul ke nih

eH Eh betul ker... nih... wah aku dah ade blog sendiri... macam x percaye la plak... just suka suka.. bermula dengan ter klik link blog member ku... tengok die punye blog macam best.. da macam diari pulak... biarla ape orang nak cakap poyo pon hape aku peduli...hehehe...
Apieh yang Hemoi... macam mna boleh terkeluar idea nama yang mengarut nih pelik aku... macam orang selalu cakap orang perlis memang hemoi... sebab ku hemoi kot... letak jer lah nama tuh... kepada yang tak tahu... hemoi tu...maksudnya sama denganlah >>> ramah>> baik >> sopan .. cewah
k lah aku pon tak tau nak tulis pa kat sini...
maybe first time kot x der idea nak tulis..
tp serius best ade blog hahahaha
seeya salam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...