Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

tu dieeeeeee

herm.........
tinggal lagi satu paper....
minggu depan da boleh balik kampung... wahhh best nye...
tp kene stand by untuk paper Physic last nih... 
bahaye ... dah chapter last aku tak paham satu bende pun... hape lah nasib...
ritu jawab chemistry..insyaallah boleyh kot.. kurang2 pun lulus.. hehe..
ritu jawab  chemistry... cik killa x abis abis2 usyar aku ikut celah langsir dekat dpan dewan exam tu...
tyme g toilet baru ku perasan ade die dekat situ... mase lalu tepi die... boley die pesan dkat aku " afiz , jawab exam elok2 jangan sampai nangis.." gulp gulp hadessss seketul die bagi dkat aku... 
mlm sebelum tuh die ade komen bende same dkat 'facebook'.....ohhh hooiii
aku tau mesti cik dayah ade ckap dkat pasal aku jawab paper math ritu smpai kuar air mate...
cik bru kuar air mate... x semestinye nangis.....
tp normal la ... 
huhuhuh...kepade member yg x ley jawab paper chemiz ritu jgn sedey2.... 
N aku tngok ko membawa diri jer 2,3 arinih... jalan sorng2, duk sorg... 
jgn sedey Allah nk duga kite.... Sbar bnyak2
apa2 pon aku wish yng terbaik untuk suma

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...