Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

selamat pagi...merapumeraban

6.59 tepat aku bangun pagi tadi... 
Camne ley bangun awal walhal semalam semalam aku study sampai pukul 4... Study la sangat sambil radio sebelah.. tangan kiri ku pegang pen... tangan kanan pegang "mouse" online facebook.... macam masyuk jer study.. 
Smbung pagi tadi bangun terus on laptop..online lagi... then.. pegi mandi dengan niat lepas mndi nk study lagi.... lepas mndi baru jer pegang pen>> gedegang ... tok syed.. Dengan muke ngantok selambernye.." wey jom pegi kampus aku study x let blah la, nak jumpe Cik H lah..."  aku pon " jom aku no hal, u wait seminit" hehehe... Naik bas dari KKT_ sampai kampus...naik ke opis CIk H.. samekom... Cik h.. Sekali Cik S  (roomate cik h) plak kuar..
Dengan Muke jeling jeling manje... "Cik H  x der da blik"
ku meneruskan perjuangan aku dengan melepak dkat CC TS-...
Nyesal aku ikut .. dkat bilik pon ley study 2 3 bende.. 
Smpai skang still d cc ts smbil tgu tyme Jumaat....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...