Aku!!! Yang Hemoi...

just untuk aku ckap korang dengar... korang cakap aku plak dengar... " banyak Halangan yang perlu aku tempuhi... hanya ingin mengejar cita, mungkin ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku...mungkin Allah nak uji aku..aku redha .. "

final

FINAL EXAMINATION>>>>first paper..  dis semester..it is tomorrow.. Paper KENegaraan... notin to study... aku lebey fokus pada paper math aku... susah giler... tapi rase macam senang...  hajat dihati nak gempakkan pointer dis semester.... tapi... mak aih banyak paper memebunuh ku... ape nak jadi dngan carry mark yng xseberapa... semoga aku dapat wat yang ter baik lah esok..... 






bab si dia... 
apelah nasib  da seminggu kowt x tngok muke die... hanya sekadar message via FB and comment pic saje...
maklum aku si malu malu kucing.... aku nak bagi hint pon tak berani camne nk adjust.... ape lah nasib...  x per lah biarkan dulu bagi abis final baru try... nanti takut x ley fokus aku... tengok gambar die pon da cukup uyk setel perasaan aku nih.... huihuihui Mat jiwang karat..... xley blah... muke saye ganas wak.... dalam hati ada taman....
dialog adnan sempit tu macam masyuk jer ngan jiwa ku hahaha biarlah hak individu.... NO worry To Hurry  My only  ......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...